FNV

Veelgestelde vragen

Vind hieronder het antwoord op je vraag. Staat je vraag er niet tussen, dan kun je contact met ons opnemen.

 

1. Inloggen & account aanmaken

A. Waar kan ik mijn lidmaatschapsnummer van de FNV vinden?

B. De combinatie van mijn lidmaatschapsnummer en geboortedatum geeft een foutmelding. Wat nu?

C. Ik probeer in te loggen, maar de website laadt niet. Wat moet ik doen?

D. Met welke besturingssystemen en versies kan ik de website optimaal bekijken?

E. Ik heb geen e-mailadres. Wat moet ik nu doen?

F. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

G. Hoe en tot wanneer kan ik mijn gegevens aanpassen?

2. Verkiezingsproces & -documenten

A. Tot wanneer kan ik me kandidaatstellen?

B. Waar kan ik het functieprofiel en het verkiezingsreglement vinden?

C. Waarom moet ik akkoord gaan met de gedragscode?

3. Mijn kandidaatstelling

A. Waar worden mijn gegevens allemaal gepubliceerd?

B. Ik wil een profielfoto uploaden, maar dit lukt niet. Wat moet ik doen?

C. Ben ik verplicht een profielfoto te uploaden?

D. Ik heb geen Twitter- / Facebook- / LinkedIn- account. Kan ik me nu wel kandidaatstellen?

E. Wat moet ik invullen bij de velden Link1, Link2, etc.?

F. Mijn tekst past niet in het vakje. Wat moet ik doen?

G. Wanneer is mijn kandidaatstelling definitief?

H. Ik krijg een foutmelding als ik een YouTube link wil invullen bij mijn kandidaatgegevens. Wat nu?

I. Ik krijg een foutmelding als ik een link wil invullen bij mijn kandidaatgegevens. Wat nu?

J. Het lukt me niet om mijn kandidaatstelling in te dienen. Wat moet ik doen?

4. Promotiemateriaal / campagneperiode

A. Kan de werkorganisatie een mailing voor mij verzorgen gedurende de campagneperiode?

B. Waar wordt mijn quote allemaal voor gebruikt?

C. Waar moet een profielfoto allemaal aan voldoen?

5. Privacy & beveiliging

A. Welke van de door mij ingevulde gegevens worden gepubliceerd en waar?

B. Hoe wordt fraude voorkomen?

6. Contact

A. Hoe kan ik contact opnemen?